A hole on the toilet wall: Bu postumu "dövmeli çocuk"a adıyorum

Sayfalar

oh my çok çılgın!

26 Mart 2012 Pazartesi

Bu postumu "dövmeli çocuk"a adıyorum



Naber?

Uzun zamandır yoktum evet, şu an yapmak zorunda olduğum bir takım şeyleri yapmak istemiyor olmasaydım da burada olmayacaktım muhtemelen.

Pazar gecelerinden nefret ediyorum. Şöyle huzurla uyuduğum bi pazar gecesi yok. Çünkü zaten neredeyse uyuduğum bi pazar gecesi yok. Kendi mutsuzluğum iç,inde can verir gibiyim.

Yaklaşık 10 gün sonra 21. yaşıma giriyorum. Bu seneki en büyük merakım "Daha yeni 21 oluyo ya inanmıyorum" insanlarının mı yoksa "Oha daha büyük görünüyosun" insanlarının mı çoğunluğu bulacağı konusunda. Şimdiye dek hep ilk grup çoğunlukta olmuştu ama son 1 aydan beri falan olduğumdan yaşlı görünüyor olmamla alakalı bir takım yorumlar alıyorum. Dolayısıyla bu sene bir sürpriz yaşanabilir.

Bundan önce, oldukça uzun bir süre, fazlasıyla bencilce sebeplerle karşı çıktığım bir şeyi, yine oldukça bencilce sebeplerle bu kez kendim başlatma niyeti içerisine girer gibiyim. Bakıcaz.

Bu arada Vera ilk albümünü yayınladı. Yetmedi, ilk klibini de yayınladı. Canım Vera.



Galiba çiğköfte siparişi vericem. Nar ekşili, o yeah.

2 küçük şişe sallanıyor:

erim dedi ki...

saç modellerinden elemanların ne kadar ''modern gibi'' oldukları anlaşılıyor.

bence hem o grup hem çiğköfte aynı postta olmaz... ters mıknatıslanma yapar

Büşra Mutlu dedi ki...

yanlış, çiğköfte her şeye olur. canım vera'ya da olur. canım çiğköfte, canım vera.