A hole on the toilet wall: ergenlikten çıkamıyordum

Sayfalar

oh my çok çılgın!

12 Şubat 2012 Pazar

ergenlikten çıkamıyordum



naber?

okul açılıyo haftaya. düşündükçe fena oluyorum. ders, şu, bu derken bu dönem hayatım her zamankinden çok çok daha fazla sikilicek, kurtuluşu yok. kurbanlık koyun gibi bekliyorum.

kimseye anlatamıyorum derdimi ama yani gerçekten hayatım hususunda ciddi soru işaretlerim var. gereğinden fazla koşturuyomuşum gibi hissediyorum, durmak için de artık çok geç gibi bi hal. geç değil de, saçma yani her şey lehime işlerken. diğer yandan da bazı basamaklarda hiç durmadan geçtim gibi. nedensiz sonuçsuz bişiler yapmak istiyorum çok geç olmadan. kafam rahat olsun istiyorum, sorumluluk düşünmiyim istiyorum. aşık falan olmak istiyorum. çok sıkıldım ama hani çok.

ev de iyice baydı. dördüncü hafta çok geliyo, fazla artık bana. acilen yurda dönmem lazım.

whitney houston'a da pek üzülemedim abi, yani napiyim..

öf