A hole on the toilet wall: gecenin içindeki gizemli ses oldum

Sayfalar

oh my çok çılgın!

26 Ocak 2013 Cumartesi

gecenin içindeki gizemli ses oldum



şu an istanbul'a dönmemiş olsam en büyük kaygım kaşlarımın dünyayı ele geçirme tehlikesi olacaktı. halbuki yaklaşık 4 gün önce eve geri döndüm ve kaşlarımın dünyayı ele geçirmesi tehlikesinin yanı sıra önümüzdeki ay, önümüzdeki dönem ve önümüzdeki hafta ne yapıyor olacağımı da düşünüyorum.

geçen sene çevremle ilişki kuramıyorum, saçma sapan salınıp duruyorum derken neden bahsettiğimi bilmiyormuşum. zamanla, mekanla, çevreyle senkronize değilmişim gibi... bende bişiler oluyo, etrafta bambaşka şeyler oluyor gibi... hoş değil.

an itibariyle televizyoda marilyn monroe'yla ilgili bir belgesel var. zamanında arthur miller'la evlenmiş olduklarını öğrenip şaşırdım. ardından iyi de ben bunu biliyordum zaten diye kendime kızdım. an itibariyle önceden biliyor muydum bilmiyor muydum bilmiyorum. hayırlısı.

dazed and confused dünyanın en iyi dergi adı değilse ne gerçekten bilmiyorum. (evet dergi, film değil.)

0 küçük şişe sallanıyor: