A hole on the toilet wall: bu postta seks yok

Sayfalar

oh my çok çılgın!

27 Ocak 2013 Pazar

bu postta seks yok

6 günlük aile hayatı, amcam ve dedemin ardından anneme hak veriyorum: galiba ben gerçekten olmamışım. hani ben neysem onlar o değil, ne söylüyorsam tam tersini söylüyorlar. aynı tarafta olduğumuz mevzularda bile karşı karşıya kalıyoruz. aynı şeyi savunsak bile farklı sebeplerimiz var, birbirimizin sebeplerinden tiksiniyoruz falan. bi de bu süper kahraman hayatımla böyle, "çocuklar aslında.." diye bir dökülsem neler neler göreceğiz kim bilir.

diğer yandan son 10 yıldır koruduğum müthiş çocuk/yeğen/torun konumum zaman zaman kendimi sorgulamama neden olmuyor değil. gün itibariyle amcam bi kaç kere dolu dolu "aferin kız" dedi, üstüne "favori yeğen" ilan etti ki o andan bu yana belki de hayatımı/tavrımı biraz değiştirmeliyim diye düşünmeye başladım. aferin dedi ulan.

dedem yine bizde. yine allah diyor. allahım sen beni kurtar.



0 küçük şişe sallanıyor: