A hole on the toilet wall: mmm maybe it's maybelline

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Şubat 2013 Perşembe

mmm maybe it's maybelline



Yine yaşamaktan yorulduğum anlar.

Mevzunun son yarım saat içindeki Arrested Development izleme girişimlerimin önce kesilen internet ve hemen ardından izleyeceğim bölümün baktığım bütün sitelerden kaldırılmış olması sebebiyle engellenmesiyle alakası yok. An itibariyle dizi izliyor olsaydım bunları yazmayacaktım tabii, o doğru.

Sağıma bakıyorum yersiz hisli kızlar ve nostalji saçmalıkları, soluma bakıyorum TED2013 diye bağıran adamlar. Sınıfa gidiyorum an itibariyle istediğim her şeyin beden bulmuş hali bi köşede ağzından tek kelime çıkmadan oturuyor. Ders çalışayım desem elime aldığım her kitap beraberinde "Ya ben napıcam?" sorusuyla geliyor. Her şeyi zamansız yaşadığım gibi mezuniyet stresini de daha mezun olmama milyonlarca yıl varken, zamanında da mezun olamıycam zaten tribiyle eşzamanlı yaşıyorum.

Çok sıkılıyorum çocuklar, öyle böyle değil. Çevremden sıkılıyorum, FB feed'imden sıkılıyorum, gece yatmaktan, sabah kalkmaktan, dünden, yarından, geleceği düşünmekten baya baya sıkılıyorum. Kişisel planlarıma göre içinde bulunduğum "Bu muymuş?" tribine otuzlarımın sonunda paranın amına koyduktan sonra girecek ve mümkünse orta ölçekli bir bağımlılıkla taçlandıracaktım ama hayat sürprizlerle dolu tabii.


0 küçük şişe sallanıyor: