A hole on the toilet wall: Onu bunu bilmem

Sayfalar

oh my çok çılgın!

25 Şubat 2013 Pazartesi

Onu bunu bilmem



Sanırım şu an hepimiz Oscar heykeciklerinin kimi model alarak hazırlandığını merak ediyoruz? Omuz denen şey heykelde bile ne güzel duruyo yarappim!?

Tekrar bölüm seçme şansım olsa kesin endüstri mühendisliği okurdum. Endüstri mühendislerinin sırtı hiç yere gelmezmiş, herkes işsizikten başarısızlıktan geberse endüstriciler yine de yolunu bulurmuş gibi geliyor. Bu hissiyatımı temellendiremiyorum ama boşu boşuna böyle hissetmiyorumdur bence. Yıllardır gördüklerim bilinçaltımda birikip beni yormadan böyle bi sonuca ulaşmış olabilir misal. Neden olmasın?

Bazı ayakkabılar/kıyafetler/eşyalar var ya hani, bakıyosun böyle, tam kaşar ayakkabısı/kıyafeti/eşyası ama yine de alıp giyesin geliyor. Bunun da bi nedeni olmalı mesela. Ya hepimizin içinde küçük kaşarlar var ya da etikeleme hususunda sıkıntı yaşıyoruz. Mevzuya daha sayntifik yaklaşmak isterdim ama elimden ancak bu geliyor.

Son 10 dakika içinde ojelerimi sildim, yenisini sürdüm ve onları da sildim. Neden? Çünkü ellerimi bi oje kuruması süresi kadar bile klavyeden uzak tutamıyorum. fuck this shit, tırnakları sürekli yapılı gezen kızların ne kadar sıkıcı olduğunu herkes bilir zaten.

Bi kız yeter ki hoşlansın geyiklerinden sıkıldığım kadar da hiç bi şeyden sıkılmadım. Yıllardır çeşit çeşit seçtim hoşlandım, açıkçası pek bişi yapmışlığım da yok. Rica ediyorum bu şekilde genellenmesin, kasamayan kızlar ötelenmesin. Lütfen.

99'a kadar gelip 100'e varamamak var,
Wall Street'te yiten canlar kimindir?

(Sayfa bi türü yüklenmiyo ak)

0 küçük şişe sallanıyor: