A hole on the toilet wall: Bayram günü daralmacaları ve aslında zerre umrunuzda olmayan bir takım şeyler

Sayfalar

oh my çok çılgın!

9 Ağustos 2013 Cuma

Bayram günü daralmacaları ve aslında zerre umrunuzda olmayan bir takım şeyler


Bizi hep bu monogami takıntısı mahvetti. Aynı anda birden fazla kişiye aşık olunabileceğine gönülden inanmakla birlikte, bu şeker bayramını "Tek bir kişi bana yetmiyorsa ve ben de birine tek başıma yetemiyorsam neden birbirimizi buna zorlayalım?" türevi sorulara adadım. Birileri olduğundan değil, keza dünyanın en aseksüel yaşayan aseksüel olmayanı olduğum kitlelerce bilinir. Sadece, herkes karşısındakinden her şey olmasını bekliyor  ve kimse mutlu değil. Belki ihtiyaç duyduğumuz çözüm farklı beklentiler için farklı insanlara yönelmek olabilir. Olmayabilir de tabii, çok iddialı konuşmayayım şimdi.

Tatile gimek istiyorum. Suya girmek istiyorum. Soyunup güneşin altına yatmak, o sıcağı kemiklerimin en içinde hissetmek istiyorum. Bunların hepsini hemen şu an istiyorum. Bunun yerine birazdan karpuz keseceğim, anneannemle karşılıklı yiyeceğiz. (Anneannemi de yerim yea)

Her şey bir yana, likörlü çikolata için bile adam dövebileceğim bir takım dakikalar içerisindeyiz.



0 küçük şişe sallanıyor: