A hole on the toilet wall: İki dilim baklavanın yanına kondurduğun sarma gibi midir aşk?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

10 Ağustos 2013 Cumartesi

İki dilim baklavanın yanına kondurduğun sarma gibi midir aşk?


Umarım değildir.

Ev kızı olmak sandığımızdan biraz daha zor olabilir. Anneannemlerdeki üçüncü günüm ve bugün ilk defa yanımızda hiçbir şeyi kendi yapamayan yaşlılardan başka yetişkin yok. Yani her şeyi Merve'yle ben yapıyoruz -ki çoğu şeyi o yapıyor. Ve dürüst olmam gerekirse, henüz güneş bile batmış değil ama yorgunluktan geberiyorum. Bir misafir daha gelirse önce onları, sonra kendimi vuracağım. Üç gün aralıksız Derrida konuşabiliriz ama üç gün akraba ağırlamak olmaz. 

"Kendine layık gördüğün, senin seviyende ya da daha yukarısındaki müthiş insanlar asla sana gelmeyecek, senin onlara gitmen lazım. Bu hep böyle oluyor. Şimdiye kadar hep kız arkadaşlarım bana geldi ve hepsinin bir eksiği vardı. Biri kaşardı, öbürü çirkindi, öbürü gösteriş meraklısıydı, bir tanesi asosyaldi falan.. Üzgünüm ama böyle, beklediğin sürece istediğin gibi biri gelmeyecek." Kardeşimin aşk hayatım üzerine yaptığı yorumu dinlediniz.

Resimdeki de anneannemin hayatı boyunca beğendiği tek kıyafetim; o-kadar-çirkin-ki-çok-güzel taytım. 

0 küçük şişe sallanıyor: