A hole on the toilet wall: yorgun blog..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

22 Mart 2008 Cumartesi

yorgun blog..

enteresan bi gün geçirdim..
genel olarak kötüydü ama yine de mutluyum..
sabahın erken saatlerinde uyanıp "saat 12'ye sınavmı konurmuş biz bu hafta sabahçıydık bütün günü yiyolar" diye mızmızlanmak suretiyle dersaneye yollandım..
sınavıma girdim, şimdiye kadar ki en zor öss'ydi ayriyetten alt tarafta böğrüm böğrüm böğüren güvenlikçimiz sayesinde dikkat denen bişey de kalmadı..
iğrenç geçti yani..
sonra işte çıktık sınavdan didük not çıkarmış dün onların fotokopilerini çektirdik ve uzun bi otobüs bekleme faslından sonra oldukça dolu bir otobüsle taksime doğru yola koyulduk..
trafik fazlasıyla sıkışıktı.. didi'nin midesi bulanmaya başladı.. (bu arada amacımız didYe gycek bişeyler almaktı.)
ama çok kötü oldu burger'a gittik didi kendine gelsin flan diye ayrıntıya girmicem bu konuda..
herneyse oraya mı gitsek didi dayanabilir mi kötü oldu damla ne zaman geliyo nerde oturcaz flan derken saat 4 fln oldu..
sonra didi yok ben böyle dayanamıcam diyerekten scrubble elinde, çantrası belinde evinin yolunu tuttu..
bende damlalarla kaldım..
işte şuan adını hatırlayamadığım biyerde oturduk flan .. ki bu kısım koskoca günümün en güzel kısmı oluyo..
6 gibi kalktım otobüse bincem..
dedim şimdi geç kalmıyiim..
sabah evden çıkarken geç kalma diye de belirtti çünkü kadın..
dakika farkla ekspresi kaçırdım, 76d'ye bindim..
6.30 da bindim ve 8.45 de anca eve geldim..

****işte bu noktada tam bunu yazarken babm tarafından pc baından kaldırıldım.. aynı şekilde ertesi gün saat 07:20 de yazmaya devam ediyorum****

ilk binişte "oo artık yan yola girmiyomuş 7.30 da evde bile olurum belki" şeklinde düşüncelerim oldu..
m utluyum huzurluyum..
sonra saat 7 gbi annem arayıp bas ba bağırdı aynen şu şekil:
"ben sana bugün taksim'e gitme demedim mi bak neler olmuş.. nerdesin sen hala.."
"ouuww shit" diyesim geldi.." "yedide arayıp böyle bağırdıysa işimiz var..."
ne olay olmuş onu da söylemedi..
sonra ulan bi yerleri mi patlattılar dedim çünkü annem baya bi telaşlanmış yanii..
sonra anaaam dedim biz damlaları orda bırakmıştık.. ouwwfff..
herndeyse trfaik deli gibi sıkıştı bi yandan sıkılıyorum bi yandan eve gidince yiyceğim fırçayı düşünüyorum fln..
herneyse gittim eve meğer bişey olmamış taksim'de yürüyüş mü ne yapmışlar biz farketmedik bile..
fırça flan da yemedim.. hep böyle yapıyolar otobüste arayıp heycanlandırıyolar.. erken gel demişti kesin kızıcak diyorum sonra eve gelince bişey demiyolar daha bi sinir oluyorum xD
herneyse böyle işte..
bu arada bunu yazıcam dye dershaneye geç kalıcam muhtemelen.. xD

0 küçük şişe sallanıyor: