A hole on the toilet wall: sanahın körü blogu

Sayfalar

oh my çok çılgın!

20 Nisan 2008 Pazar

sanahın körü blogu

bi saat flan sonra evden çıkıcam daha ne yemek yedim ne bişey ama yine burdayım salak gibi..
dün o bahsettiğim 600 sornunda 100 tanesini anca çözdüm hakan (bkz:. dershanenin pek sevgili ingilizce hocası) beni öldürücek :/ erken kalkıyım biraz daha çözerim diyodum ama ı ıh olmuyo öyle gerçekten bak xD
bi de şu telefonu alarmını kurup yastığın altına koyma işi çok riskli bişey..
hayır radyasyondan filan değil..
ben hep öyle yaparım da bu sabah tam kulağımın altına koymuşum alarm bi çaldı ölüyodum resmen..
cidden çok acı veriyo xD

neyse hadi ben kahvaltıya, büyük kavanoz nutellama, taze demlenmiş çayıma (henüz demlenmedi gerçi birazdan demliycem), çözülmemi sorularıma gidiyorum xD

1 küçük şişe sallanıyor:

Madeleine(Mervenur) dedi ki...

ahh ah bilmez miyim...

ne zaman ders çalışacağım diye erkenden kalsam mutlaka uğraşacak bir şeyler bulurum ve dersi unuturum :P