A hole on the toilet wall: nezle

Sayfalar

oh my çok çılgın!

13 Ocak 2009 Salı

nezle

nezle kadar dandik, sinir bozucu, gereksiz bi hastalık daha yok..
hastalık bile denmez zaten
tek numarası burnunu akıtıp, gözlerini yaşartması..
evdeki tuvalet kağıdı stoklarını tüketmekten ve burnunun kenarlarının kırmızı kırmızı yapmaktan başka bi işe yaradığı yok..
anca sinir bozuyo..
bu arada sakın nezle olunca burnunuzun akmasına sinirlenip burnunuza mendil tıkamayın..
çok kötü oluyo insanın gözleri deli gibi yaşarıyo..
nası bi sistem henüz algılayabilmiş değilim ama var böyle bişey cidden bak denedim ordan biliyorum.

2 küçük şişe sallanıyor:

lilith dedi ki...

burnundan çıkmayan gözünden çıkıyo dicem saçma olcak :D

**bushu** dedi ki...

olabilir.. pek bi hırslı..
bu azimle her yerden çıkabilir.. xD