A hole on the toilet wall: oh my edward

Sayfalar

oh my çok çılgın!

31 Ocak 2009 Cumartesi

oh my edward

saatlerdir rob'un videolarına dalmış vaziyetteyim..
bu olayı en son gerçekleştirdiğimde daha filmin vizyona girmesine 1 aydan fazla vardı..
yanii baya olmuş..
herneyse şu son bi kaç saatte öğrendiğim şeyler
öncelikle edward gelsin edward gelmesse bari kişisel edward'larımızı bulalım olayı sadece biz de olan bişey değilmiş..
herkese oluyomuş..
bunun hemen ardından böyle bişeyin asla olmiycağını öğrendim..
edward'ın şahsi olarak şu gece camımda bitmesi bile kişisel edward'larımızı bulmamızdan daha olası..
çünkü "nası edward gibi olursunuz?" temalı bi videoyu izlerken farkettim ki hiç bi insanoğlunun edward gibi olması mümkün değil evet..
kendisi kelimenin tam anlamıyla ütopik bi canlı..
dahası rob'la öpüşmek harikaymış ama dişleri biraz keskinmiş kristen öyle dedi..
bi de kızlar rob'u çok sıkıştırıyolar
çok sıkıştırmamak lazım anlam veremiyo bunlara..
insanların saçlarına bayılmasına da anlam veremiyo..
bi de kızların neden bi vampir tarafından ısırılmak istediğine de anlam veremiyo..
yani "sonunda ölebilirsiniz be kuzum" modunda
kendisine cevaben "sen anlamassın be rob" demek istiyorum
hatta bi de "ölümüm edward'ın kollarında olsun olucaksa" diye de eklemek istiyorum
ama olmicak tabii.
keşke öyle olsaydı..
sırf edward'ın seni ısırmak istememesini izlemek bile insana ayrı bi mutluluk verir..
hani sen ölümü göze almışsın ama o seni gözden çıkaramıyo
sana senden daha çok değer veriyo filan.
off allahım yaa belki kendimi pek açık ifade edemiyorum
bunca yıl aramızda çok sıkı bi ilişki de olmadı farkındayım ama
edward bi gelse bi daha bişey istemiycem gerçekten bak söz..
nolur yaa..

bi de şu andan itibaren O.M.E. (oh my edward) literatüre girmiştir..
videolardan birinde gördüm hoşuma gitti..
hepimize hayırlı uğurlu olsun..
benim sabah 7'de kalkmam gerek buna ne diyosun xD

2 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

ben buldum kişisel edwardımı! peki buna ne diosn...??? xD =D

Büşra Mutlu dedi ki...

rüyamda görsem inanmam xD