A hole on the toilet wall: anan var midur? paşan var midur?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

17 Nisan 2010 Cumartesi

anan var midur? paşan var midur?


naber?

annemi özledim ben. bugün korofestin 4. ve sondan bi önceki günü olmakla birlikte, cuma olması dolayısıyla aslında evde olmuş olmam gereken gün oluyo aynı zamanda. saat ve gün mevhumumu feci derecede kaybettiğim şu günlerde git gide yükselen ve bugün doruklarına ulaşan garip bi özleme hali ve akabinde minik nöronlarımı meşgul eden "ben niye ebeveynlerimi özledim ki yea? olmazdı hiç böyle.." düşünce dizisi beni şu sonuca getirdi: bünye istiyo. alışmış kudurmuştan beterdir derler ya, o hesap. benim cuma akşamı evde annemle karşılıklı koltuklara uzamış hanımın çiftiliği izliyo olmam lazım. bu böyle.

bu arada resmen korofest sayesinde 456776568 insanla tanışmam. günlerdir eşek gibi çalışıyoruz filan ama olsun yani, resmen artık kulübümü tanıyorum.

mesela az önce de superdorm misafirliğinden döndüm.. toplam iki günlük bi tanışıklığiın üstüne yurt odasına takılmacaya gitme hali üstüne acaba bizde bi yavşaklık mı var diye düşünmedik değil açıkçası ama baktık meğer bizimki üç asosyalin birbiriyle sosyalleşmesiymiş. onlar bayadır sosyalleşiyomuş gerçi ben sonradan (iki gün önce) förtledim. öyle yani.

oda arkadaşlarımın ve hatta bi tanesinin +1'inin şu an bi paritde tepişiyo oldukları bilgisini de araya katmakta oldukça büyük bi fayda görüyorum. ileride işine yarar belki, belli olmaz.

bugün bi kediyi kuyruğundan çektim. daha doğrusu sahne arakasında ses çıkarmadan bi süre tepiştikten sonra sahneye yönelen hayvanı durdurmak için son çare olarak kuyruğuna yapıştım. elime atıldı. bıraktım. perdenin arasından salona daldı. kendisinden özür diliyorum umarım canı acımamıştır ama biz de orda ciddi bişiler yapmaya çalışıyoduk onun yaptığı da ayıptı yani şimdi.

o değil de bi başlık ekolü mü yarattım ne?

3 küçük şişe sallanıyor:

damla dedi ki...

sen kafede naruto' nun da kuyruğunu çekmeye çalıştın büşü. yapma bence.

ehl-i hibre dedi ki...

evet bence yarattın o ekolü :D

ayrıca hayvan sevgin nerede büş değer miydi he???

mitsubüşü dedi ki...

evet abi kedi görünce kuyruğa yöneliyorum direk garip bişiler oldu. ama bu farklı naruto'ya yönelimim baya sevgi doluydu burda direk kediyi kuyruğundan tutup geriye doğru çektim salona dalmasın diye. daldı gerçi o ayrı.

hayvanları hala seviyorum yahu, sadece tarz değiştirdim galiba azıcık :D