A hole on the toilet wall: başlık başlık

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Mart 2011 Cumartesi

başlık başlık



naber?

ders çalışmam lazım.

hiç ilginç olmayan giriş kısmından sonra hiç ilginç olmayan başka şeyler; bazı insanlar çok sevişgen. 

"bahara inanmıyorum ama bi takım hormonlar var." tamlayabilsem oksimoronda birinciliği kaptırmıycam da...

daha önce bahseder gibi olmuştum, yayınladık. bu kadına bayılıyorum.

geçen perşembe baya eğlendim. taksiye para vermemek için bi saat sonraki shuttle'ı beklerken ıslak hamburgerciye 6 lira bırakmanın saçmalığını fark etmem için üstünden iki gün geçmesi gerekiyomuş. bence diğerleri daha fark etmedi bile.

biz buna baya güldük: seni gördüğüme çok tahrik oldum

bu arada avazım balım bi kişiyi maroon 5 konserine götürüyo. bakmak isteyebilirsiniz, sonuçta hepimiz adam levine'e dip düşüren insanlarız. sonra "neden ses etmedin hayın??" diye gelmeyin bana.

bu arada aramızda gary oldman'ı sevmeyen var mı? olmamalı.

kankettolarımla börekçiye alternatif peşindeyiz. mutfak denen mekanda çay ikram edilir duruma geldik, akşam takılmacası içinde la liberta'nın baya iyi bi alternatif olduğunu fark ettik falan falan. hisarüstü'nü baya seviyorum.


neyse gidiyim de dünyanın en sıkıcısına çalışayım madem.

0 küçük şişe sallanıyor: