A hole on the toilet wall: bodruma da gittik beraber

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Nisan 2011 Perşembe

bodruma da gittik beraber

bu da otelimiz hahay

hallö

turneden döndük dün. gündüz uykularının üstüne 13 saat gece uykusu uyudum. pişman değilim, yüzüm gözüm her tarafım fena şişmiş vaziyette. otobüs koltuğu görünce fena oluyorum.

bütün dünyanın denizlili olması diye bi gerçeklik var. artık ben buna inanıyorum. 

denizli demişken, bütün denizliyi yürüdüğümüze inanıyorum. en azından havalı yerlerini hep yürüdük. mekanla tanışıklığı uzun süreli olanlar pek aynı yönde yorumlarda bulunmasalar da ben kendi adıma sevdim, esenkent'in eski hallerine benziyo. sakin falan, hoş.. gece çok soğuk ama, donarak ölüyoduk nerdeyse.

bodrum'un ilk gününü kahvaltı - duş - uyku - deniz (3 dak.) - havuz - duş - uyku (nehirciğimsle) - yemek - havuz - duş şeklinde özetleyebiliriz. sonrası dünyanın en havalı buluşması: "saat 7'de resepsiyonda, telefon yok, geç kalanı beklemek yok"

akşam the place ve mekanın abisi, rakı-balık, bodrumun boşluğu. ardından sahilde ateş yakmanın zorluğu, ozan çocuğun sarhoşluğu (şimdiye kadar gördüğüm en sarhoş insan, bahsetmeden vallahi olmaz), "biz de üniversite okuduk" abileri, kustuğum dedikoduları (YALAN, GERÇEKTEN YALAN), saçma sapan dolanmalar, soğuktan uyuyamamak.

ikinci bodrum günü (aka hayattan tiksindiğim gün) gündüz bodrum takılmacasıyla eş zamanlı olarak amcalardan soğutulmam, teco fikrinin normalleştirme çalışması. erkek muhabbetinin orta yerindeki kızın dramının ardından bodrum'un hiç gidilmeyen yerlerindeki 165 öğrencili muğla üniversitesi kampüsü'nde rock korosu konseri. mekanın marjinal olmaya çalışmış olamamışlarla dolu olması kalp kırıcı bi gerçeklik, "boğaziçi" diye tezahürat yapmaları asla anlayamayacağım bi psikoloji ve hocaaaam konser bitmesiiiiiin diye hocalardan birine ses etmeleri gerçekten gecelerce ağlama sebebi. 

sonrası dönüş yolu takılmacası, uyku, sabaha karşı lanedolsunonurumolayerindeunuttuk gerilimi. bilmem kaç saat sonrası otobüs koltuğu görünce ağlayarak uzaklaşan bi grup genç.

an itibariyle sesim kısık, tatil sonrası dinlenme ihtiyacıyla, kaç gündür bi yığın şey birikti gerginliği arasında bi yerlerde kayıp vaziyetteyim. eğlenmek güzeldi, fak.

öpüyoret

2 küçük şişe sallanıyor:

Fitah Tencur dedi ki...

o kadar da tiksinmedin, tiksinseydin kusardın

Büşra Mutlu dedi ki...

thanks to you kusmuş kadar oldum fatih :) "ne kadar kusmuş ya, kaç kere kusmuş?"


ALLAHIM İNSANI DEDİKODUDAN KORUSUN YAREPPİM