A hole on the toilet wall: Is it like Tarzan?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

19 Nisan 2011 Salı

Is it like Tarzan?

 gerginliğim

hallö

üniversite hayatımın dördüncü, bölümümün ikinci döneminin sonuna yaklaştığımız şu günlerde bolca negatif enerji ve aydınlanmışlıkla doluyum. anlatıcam hepsini sırayla.

öncelikle bugün poetry sınavım vardı. kendisi sayesinde fark ettim ki şu okulun bana kattığı hiç bi şey yoksa bile kısa zamanda bişiler öğrenme becerisi var. yalama oldum omoko, ne öğretsen sorgulamadan alıveriyorum artık. lisede edebiyat sınavları öncesi beş şairini adını hatırlıycam diye kıçımı yırtarken an itibariyle tek gecede 39 farklı şiiri, alıntı yaptığında şiir ismi, şair ismi, konu, mısraların konu bütünlüğü içerisindeki önemi şeklinde açıklayabilcek kadar öğrenmeyi başarabiliyorum. darwin cidden haklı beyler.

öte yandan yine aynı sınavda başlayıp günün ilerleyen dönemlerinde de devam eden başka bi takım yaşanmışlıklar var ki gerçekten, cidden beni çileden çıkartıyo. öncelikle sözüm çeviribilimci dostlarıma. canlarım, kendi içinizde gerçekten birlik, bütünlük, dayanışma ve sevgi selleri durumu içerisinde olabilirsiniz. birbirinizin yüksek notlar almasını istiyo ve hep beraber yükselelimci bi tavır takınıyo da olabilirsiniz. ne var ki şahsen bunların hiç birini umursamıyorum. F'ler denizinde boğum boğum boğulsanız da umrumda olmicak, okulu bırakıp kuzey kampüsün önündeki teyzeyle bayan mendil aaaaaal mesaisine çıksanız da içim cızlamıycak. ben gece beyin eritiyosam sen de eriticeksin şekerim. bugün kopya dönerken ses etmemiş olmamın yufka yürekliliğimle alakası yok, olay daha çok "ispiyoncu" fikrinin çirkinliğinden kaynaklanıyo. yine de finalde aynı coolluğu gösterebileceğimi sanmıyorum, allahıma çirkeflerim.

öte yandan aynı havayı soluduğum insanların kapasitesizliğine bakıp içime içime ağladığım gerçekliği var ki o konuda yapılabilecek hiç bi şey yok. bi yerde sıçılmış ama tam olarak nerede gerçekten bilmiyorum. sorsan koca ülkedeki en parlak çocuklar falan. fak yu. yemin ediyorum insanların adına utanmaktan yoruldum. hani neyi tartışıp neyi tartışmaman gerektiğinin ayırdına varamıyosun onu geçtim de, retorik sorulara cevap vermeye çalışmanın bir açıklaması yok. gerçekten yok.


gittim ben yea.

0 küçük şişe sallanıyor: