A hole on the toilet wall: tespit yapma üzerine yapılan tespitler yüzünden paradokslarda yitip gittim

Sayfalar

oh my çok çılgın!

15 Nisan 2011 Cuma

tespit yapma üzerine yapılan tespitler yüzünden paradokslarda yitip gittim


 
Gerçek bi freak magnet olduğumu herkes bilir. Bugün yine yalnız kaldığım vakitlerden birinde börekçide inanılmaz bi insanla tanıştım. Hani bazı insanlar konuşurken o kaçıklıklarını -gerçekten kaçık, hani deli değil ama anladın işte garip biraz- hissedersin ya, cümle kurma şekillerinden, bakışlarından, yorumlarından, öyle bi tip. reklamların zartların zurtların kostümlerini ayarlıyomuş. kesinlikle günümün highlighted anları kendisine ait.

"Özgüven sorunu yaşayan erkek" tribinin işe yaradığı fikrine insanları kim inandırdı gerçekten bilmiyorum ama bi an önce vazgeçilse çok güzel olucak. Evet özünde çok eğlenceli ama içine içine kapalı er kişilere dizilerde filmlerde yıllardır itinayla dip düşürüyoruz ama onlar bi Adam Brody mesela (ey gidi günler), Jessie Eisenberg falan. Ego problemlerinin yalnızca gerçekten sebepsizse ifade edilmesi gerektiğinin farkına varmak çok da bi çaba gerektirmiyo aslen.Üniversite okuyosunuz a kü, azıcık sağınıza solunuza bakın.

Keyfim nedensizce pek bi yerinde son on küsür saattir. Gün içinde toplam 1 derse girmiş olmamdan kaynaklanması oldukça muhtemel.

Bende biraz paranoya var galiba. Tam emin değilim, yaklaşık 10 dakika önce bi dalga vurdu. Paranoya mı yoksa gerçekçi bi şüphecilik hali mi zaman göstericek artık. Paranoya değilse çok ayıp da yalnız, neyse.

Sınav zamanı ders çalışmam lazım diyip uykusuz kalıyorum, normal zamanda interneti özledim diye uykusuz kalıyorum. mütemadiyen uykusuzluk, saat yine 3 olmuş. bunun sabah kalkması var, duş alması var, derse gitmesi var.

bi insandan tiksinmem için 92'li olmasınn yeterli olduğunu herkes bilir (bütün 92'lilerden tiksiniyorum demiyorum, ama sizden tiksiniyosam ve 92'liyseniz muhtemelen tiksintimin sebebi 92'liliğinizin kaynaklık ettiği bi şey). hazırlık okumuş olmamla alakalı olarak tek pişmanlığım randımanlı olarak bi kısmıyla aynı havayı solumak zorunda kalıyo olmamdan kaynaklanıyo. hayır yani hoca 20 dakika boyunca gelmediyse kalkıp gidersin artık ordan, azim ve kararlılıkla beklemeye devam edip yarım saat geç kalan hocaya (dersin yarısından fazlası amk) ödevlerini teslim etmezsin. orospuluk yapmaya gerek yok.

0 küçük şişe sallanıyor: