A hole on the toilet wall: kusmadan doktora gitmem*

Sayfalar

oh my çok çılgın!

9 Nisan 2011 Cumartesi

kusmadan doktora gitmem*



Naber?

Dün akşam kutlu doğum haftamızın finalini yaptık. Ayrıntı yazmaya kasamıycam tabii ki, yine de orta yaşlı sarhoş kadınlarla baya iyi anlaştığım bilinsin.

Bunu da ayrıca belirtmeme gerek yok aslında ama yine de, I luv ma frenz yo!

doğum günü demişken feysbuk walluma gelenler dahil bütün kutlama mesajlarına teker teker cevap vermem ne kadar inanılmaz bi insan olduğumu gösteriyo bence. neden kastım o kadar ben de bilemiyorum.

akıllı insan rakı içmez arkadaşım, o nasıl bi koku allaşkına ööğ

önümüzdeki haftalarda yemek yemeyi bırakarak az daha insani boyutlara dönme ve para biriktirme durumlarına aynı anda çözüm getirmeyi planlıyorum. spor yapmam lazımmış aslında ama ona da kasamıycam şimdi allaşkına.

*inanılmaz hastayım bu arada bi haftadır. doktora gitmeme ve ilaç almama hususundaki direnişim bütün anlamsızlığıyla sürüyor. sümük tasviriyle hastalık derecesi ifadesinin evrensel bi netlik sağladığını bilsem de yapmıycam, hiç bi zaman sümüklerimizin halinden tavrından bahsetmeyelim. sümüklerimiz bile demeyelim hatta. şu an sümük bütün anlamını yitirdi.

sınavların tekrar hortlaması canımı sıkıyor. her hafta birer ikişer geliyo canlarım. çalışmam lazım, hatta şu an çalışıyo olmam lazım. ama uyuycam galiba biraz.


uyudum bileeağ

2 küçük şişe sallanıyor:

gürültü dedi ki...

abi dikkat et kendine eve git annenler baksın ilgilensin

Büşra Mutlu dedi ki...

evdeyim de nepçim öksürüyosun sen kendine bakmıyosun diye kızdılar bana :(