A hole on the toilet wall: Dudullu'dan Esenler'e Varamadım

Sayfalar

oh my çok çılgın!

11 Ağustos 2013 Pazar

Dudullu'dan Esenler'e Varamadım


2000-2010 arası çıkan albümlerin büyük kısmı acayip güzel mi yoksa tam çağımızmış da ondan mı öyle bir etki bırakmış bilemiyorum bazı bazı. Her şeyden sıkılanabiliyor da onlardan olmuyor sanki. Bi acayyibs.

Bir bayram dönüşü, günlerden pazar, akşam saat 11 ve otobüste "eve çok geç kalmasam da duştan sonra sabahki toplantı için bişiler toparlasam" diye düşünüyorsan pardon ama ufak bir yarrağı yemişlik var. Evet kendimden bahsediyorum, evet bazen evren beni pazartesi sabahını beklemeden sikiyor gibi hissediyorum.

Geçenlerde biri "Bu ne böyle, resmen yalnız ve sevgisiz öleceksin. İyi ki kızlarım Boğaziçi'ni kazanmamış." dedi. Boğaziçi'nin bu mevzuyla ne alakası var ben de bilmiyorum. 

Bu yol bitmiyor. Galiba asla eve varamayacağım. 

0 küçük şişe sallanıyor: