A hole on the toilet wall: Daha küçük popolarla daha parlak bir geleceğe (hep beraber?)

Sayfalar

oh my çok çılgın!

14 Ağustos 2013 Çarşamba

Daha küçük popolarla daha parlak bir geleceğe (hep beraber?)


Bugün spora gittim ilk defa. Güzel çocuklar ve memeli ablalar var. İnsanlar spor salonlarında çıplaklarıyla barışık oluyorlar derken doğru söylüyorlarmış. En az üç çift meme gördüm toplamda 10 dakika sürmeyen duş ve giyinme sürecimde. (Bazı insanların cidden memesi var.)

Bir süredir şimdiye dek şahsıma yazılmış ilk ve tek şiiri insanlıkla paylaşmak istiyorum ama bir türlü bulup çıkartamadım. O zamanlar hayatımda okuduğum en sikko şey diye düşünmüştüm ama şu an bulunduğum noktadan bakınca görüyorum ki içerisinde öngörünün allahı varmış. 13-14 yaşlarımdayken, benden 5 yaş büyük liseden kovulmuş bir arkadaşımın (aynı sitede oturuyoduk, mal düz lisede iki kere sınıfta kalmayı başarmış) aşk hayatı üzerine yaptığım yardım ve yorumlar üzerine şahsıma ulaştırılan bu nadide eserin en vurucu bölümü "Sana değil, zekana aşığım". Bana değil yalnız, yanlış olmasın.

Hayat paylaşınca güzel mi bilmiyorum ama para harcayınca güzel çocuklar. Harcamak lazım, acımamak lazım. Buna gönülden inanıyorum.

0 küçük şişe sallanıyor: