A hole on the toilet wall: Ortalayamadım, ortalasam

Sayfalar

oh my çok çılgın!

23 Ağustos 2013 Cuma

Ortalayamadım, ortalasam


Dün yine hiç kullanmayacağım birtakım makyaj malzemelerine para döktüm. Şu an çok acayip deneyesim var ama gerçek bir kız kurusu gibi cuma akşamı, evde pijamalarımla makyaj yapmayacağım. Hani bunu ben bile kendime yakıştıramadım. Sıdıka amk.

Sayısal bir bölümde okumuş/okuyan hemen herkesin kendini genius ilan etmesi beni o kadar eğlendiriyor ki... Hani en az her photoshop bilenin kendini sanatçı ilan etmesi kadar. Kod yazmanın matematik bilgisinden çok sabır ve google'lama becerisi gerektirdiğini, photoshop'un da kitlesel kullanım için hazırlanmış bir araç olduğunu zihnimizin bir köşesinde tutarsak, hayat herkes için çok daha kolay olur. Hayır yani yanlış self-perception inşa ediyorsunuz, sonra o egoyla uğraş dur.

0 küçük şişe sallanıyor: