A hole on the toilet wall: Sensin halk

Sayfalar

oh my çok çılgın!

24 Ağustos 2013 Cumartesi

Sensin halk



Fotoğraftakiler mariqueen yengeyle trent. Neden bu kadar hoşuma gitti bilmiyorum ama dönüp dönüp bakasım geliyor. Garip bir samimiyeti var. 

Hala daha rock'n coke biletimi almadım. Bilmem kac lira fazladan vermemek icin fakir gibi ofisten alicam dedim ve simdi de gitmeye kasamiyorum. Haftaya cumartesi sabahi hayirlisiyla. Olmadi normal bilet alacagims artik, napalim.

Yazinin orta yerinde klavyenin ingilizceye donmesi ve duzeltmeye kasamamak var bir de. Bence cok guzel. 

Sabahtan beri 3 makina camasir yikadim ve evi supurdum. "Yere ekmek kirintisi dokerseniz belanizi sikerim" halini hic anlamamisim meger.

Arabada ustunu degistiren kadin seksapeli var mi gercekten?

Kavga eden erkeklerin hepsi olebilir. Ya da daga falan ciksinlar, istanbul'un orta yerinde kimsenin ihtiyaci yok kendilerine.

0 küçük şişe sallanıyor: