A hole on the toilet wall: Typolara şaapmayın telefondan yazıypruzs

Sayfalar

oh my çok çılgın!

27 Ağustos 2013 Salı

Typolara şaapmayın telefondan yazıypruzs



Türkiye'de akıllı telefon penetrasyonu ne durumda bilmiyorum ama pipisi küçük olanlar büyük telefona koşuyormuş geyiğine başlama vaktinin çoktan geldiğini ve hatta geçiyor olduğunu söylemek zorundayım. Bunu nasıl atlamış olabiliriz? İnsan hayret ediyor.

Sabahları insanın kafası sahiden sadece serbest çağrışımla işliyor. Sabah klozette efe'nin (kedim) tüyleri kalmış, dün taramıştım içine atıvermişim. Tam ohoho şimdi kedi oluyomuşum diye düşünürken "yeter ki iste, her şey olabilirsin" gibi abidik gubidik motivasyon cümleleri dolanmaya başladı zihnimde. "O kadar çok istedi ki bir gün cidden kediye dönüştü" diyecekken, Gregor Samsa'ya atladım. "Gregor Samsa bir sabah uyandığında" diye düşünemeden ulan ben bunun orjinalini niye bilmiyorum diye düşündüm. E çünkü almanca tabii.. Oradan almanca öğrense miydim ulan, baya bir sürü ieyi anadilinde okuyabilirdim derken bunun herhangi bir dili öğrenmek için yeterli bir sebep olup olmadığını sordum. 2013 yılında dünyanın tamamı ingilizce konulurken başka bir dil öğrenmek için daha iyi bir sebep olamayacağına ikna olup ellerimi yıkadım. Almanca öğrenmeyeceğim, o ayrı.

Metrobüsün en sevdiğim yanı, araç sayısının hangi saatte binersen bin rahatsız bir yolculuk yapmana yetecek kadar kalabalık olacak sıklıkta dağıtılmış olması. Sabah 7 çocuklar, kamon.

Astoria'ya yürümeye kasamayacağım için taksiye para dökeceğim bir başka günde daha söz konusu yapıyı kimin projelendirdiğini merak ediyorum. Mekana ulaşım yok, ondan sonra "burası niye boş?" Tamam daha yukarılarda bir yerlerde konumlamak istiyosun da kanyon'un altında metro var, istinye park'ı bilmiyorum ama oraya da hayvanlar gibi gidiyor insanlar. Bomboş yere kim gelecek? Yok ben civardaki çalışanlar için yaptım, bir akmerlez bir profilo olsun, insanlar öğle yemeğinde gelsin, alışverişlerini de aradan çıkarsın diyosan da orası çok büyük kanps. Yemek yerlerine ulaşana kadar öğle tatilinin yarısı gidiyo zaten, kim nasıl alışveriş yapacak. Koskoca bina bir işe yaramıyor diye baba dert oldu yemin ederim.

0 küçük şişe sallanıyor: