A hole on the toilet wall: my ding ding dong

Sayfalar

oh my çok çılgın!

6 Şubat 2013 Çarşamba

my ding ding dong




An itibariyle derslerimi seçecek insana kul köle olacak durumdayım. İnsanın almak istediği bütün dersler mi zorunlularıyla çakışır ya? Delirmek üzereyim. (Ayrıca tarih seçmelisi almak istemiyorum. Ööööf)

Kelimenin gerçek anlamıyla yıllar sonra Bahçeşehir'e gittim bugün. Yıllar yılı bomboş duran bütün boş alanlar, yeşillikler an itibariyle bina dolu. Bir sürü de saçma sapan işhanımsı yapı doldurmuşlar. Bin yıllık gölet, Bahçeşehir Parkı olmuş girişindeki iğrenç kapıda yazdığına göre. Koskoca memlekette -hele de şehrin çehresiyle ilintili kararlar vermesi gereken güruh içerisinde- estetik algısından nasibini almış bir adam olmadığını biliyordum ama Bahçeşehir'i öyle görünce ister istemez tekrar bir sinirlendim. Hayır, zaten elinden iyi bir şey çıkmayacak, öyle bir beklentim yok, sessizce elindekileri yere bırakıp uzaklaşacağın günleri bekliyorum ama bari yapılanı bozmasaydın annecim. Şaka maka çocukluğumu kirletmişler gibi hissettim o iğrenç yapılardaki iğrenç tabelaları görünce. Yenibosna'dayız sanki..

Sıkılıyoooooooms.

0 küçük şişe sallanıyor: